Simbolistica drapelului indian

Publicat pe Actualizat pe

Tricolorul Indiei, oranjalbverde dispuse orizontal, are semnificații profunde pentru cetățenii săi. Fâșia de sus este șofranul sau Kesari, resprezentând curajul și sacrificiul. Fâșia albă de la mijloc reprezintă pacea și adevărul; în centrul ei se află roata sau Chakra, ce poate fi privită ca energia și centrul spiritual. Fâșia de la bază, de un verde întunecat, este simbolul loialității și al onestătății.

Drapelul a fost adoptat la 22 iulie 1947, anticipând independența, care avea să vină la mai puțin de o lună dupa aceea, pe 15 august.

Phir Bhi Dil Hai Hindustani My Heart Is Still Indian

Toate elementele din videoclip înfățișează culorile tricolorului indian.


3 gânduri despre „Simbolistica drapelului indian

    Aida a spus:
    septembrie 3, 2011 la 1:19 am

    hey, stii cumva ce inseamna Dil Janiya?pt ca Dil Janiya Mere Dil Janiya e numele unei melodii care imi place foarte foarte mult si mere cred ca inseamna al/a meu/mea(sg).poti sa ma ajuti?

      Loredana Fîntînă a spus:
      septembrie 3, 2011 la 9:09 am

      dil inseamna inima, mere cum ai zis tu, dar janiya nu stiu, posibil sa fie un nume.

Lasă un comentariu