Rockstar

Publicat pe Actualizat pe

Acum o lună mă tot gândeam ce film marca Bollywood să mai văd. După o cercetare pe internet și părerea unor prieteni, am ales Rockstar. Am zis hai să-l văd, deși nu mai vizonasem niciun film cu Ranbir Kapoor, de aceea am fost puțin sceptică la început.

Prima oră din film a fost „așa și așa”, mi-am zis „ei, o poveste funny de dragoste ca toate celelalte”. Apoi, brusc ceva s-a schimbat… și nu am realizat când s-a terminat filmul. M-a fermecat, m-a bulversat, m-a aruncat în altă lume, mi-a furat somnul din noaptea aceea.

Rockstar prezintă povestea de dragoste dintre doi tineri, Janardan Jakhar alias Jordan (Ranbir Kapoor) și Heer Kaul (Nargis Fakhri). O poveste de dragoste care trece dincolo de limitele normalului, te transpune într-o luma diferită, te acaparează, te face să-ți pui întrebări existențiale. O poveste soră cu nebunia care m-a impresionat profund.

Recomand cu cădură acest film, este cel mai bine cotat din cariera actorului Ranbir Kapoor. Așa că închide-te în camera ta, trage draperiile, ia un bax de șervețele și multă înghețată, pune filmul, dă sonorul tare și „lose yourself in the story.” Te aștept cu păreri.🙂

 

 

 

3 gânduri despre „Rockstar

    Laura a spus:
    August 24, 2012 la 2:08 pm

    Mie mi-a placut Joodha Akbar, My name is Khan, Devdas, Dil Bole Hadippa si ti-l recomand cu caldura (daca nu l-ai vazut) pe Kabhi Alvida Naa Kehna.

    Laura a spus:
    Septembrie 22, 2012 la 3:02 pm

    🙂

Lasă un răspuns

