Zeii Hindusi

Publicat pe Actualizat pe

8 gânduri despre „Zeii Hindusi

    Roxana Chita a spus:
    Februarie 21, 2012 la 12:03 pm

    Buna Lori🙂 Daca doresti poti sa modifici adresa blogului meu deoarece mi-am facut blog nou si pe cel vechi l-am sters. Uite url-ul : http://awomanwholoves.wordpress.com

    Kitty a spus:
    Aprilie 12, 2012 la 12:24 am

    ei se inchina la toti astia, care e cel suprem? sau cum sta treaba?

      Loredana Fîntînă a spus:
      Aprilie 12, 2012 la 11:52 am

      In mod normal nu este unul mai mare ca altul, fiecare casta are cate un zeu. In general, ei ii respecta pe toti.

    Ankita a spus:
    Aprilie 21, 2012 la 12:18 pm

    http://www.facebook.com/#!/pages/India-Style/346213198768603
    Daca suntei fani ai Indiei, dati un like! Am si lectii de hindi!
    Apropo, imi place foarte mult blogul tau🙂

      Loredana Fîntînă a spus:
      Aprilie 21, 2012 la 1:49 pm

      Multumesc frumos. Blogul are si o pagina pe facebook cu acelasi nume.🙂

Lasă un răspuns

