Why This Kolaveri Di

Publicat pe

Why This Kolaveri Di este un super hit in India de 2 saptamani. Desi versurile sunt haotice, vocea cantaretului, ritmul, linia melodica au facut furori in toata India. Versurile sunt o combinatie intre engleza si tamil. Sa lamurim putin cuvintele:

Kolaveri – Killer rage
di- Used to call girls in a crude way (said to be a Shortened form of de’ar, For boys da from da’rling ),
Kai- Hand
Eduthuko-Take
Mama- dude
Sariya Vaasi- Play(Instrument) Correctly
Soup- Love failure (rejected)

4 gânduri despre „Why This Kolaveri Di

    Andreea a spus:
    Decembrie 10, 2011 la 8:25 pm

    http://deeea.ablog.ro – aici ma gasesti .:)

      Loredana Fîntînă a spus:
      Decembrie 10, 2011 la 9:08 pm

      Ai fost foarte rapida… ma bucur😀

        Andreea a spus:
        Decembrie 11, 2011 la 8:59 am

        :)) Te-am adaugat si eu in lista de bloguri recomandate.

        Loredana Fîntînă a spus:
        Decembrie 11, 2011 la 10:17 am

        Multumesc Andreea si abia aseara am realizat ca tu scrii pe „dragoste si relatii” si ai si rubrica pe forum… sunt zapacita😀

Lasă un răspuns

