Întâlnire cu actorul preferat de la Bollywood

Publicat pe

Cred că toate fetele care au văzut producțiile Bollywood visează o întâlnire cu cei mai frumoși actori. Să fie el „băiatul rău” Salman Khan, veșnic îndrăgostitul Shah Rukh Khan,  frumosul Hrithik Roshan, ai cărui privire te săgetează, carismaticul John Abraham etc.

Astfel, pentru a afla opiniile voastre și pentru a pătrunde în cele mai scunse vise, am creat un sondaj. Care este întâlnirea visurilor tale, tu pe cine alegi, care este norocosul? Răspunde aici!

2 gânduri despre „Întâlnire cu actorul preferat de la Bollywood

    Naeema Al a spus:
    August 7, 2011 la 7:10 am

    Am gasit tarziu mesajul asta si s-au inchis de mult voturile. Favoritul meu Arjun Rampal a primit doar doua.😦 Lasa ca mai dau eu unul da aiba 3.

    Salman khan a spus:
    Februarie 18, 2013 la 5:17 pm

    Salman khan e cel mai bun actor.

Lasă un răspuns

