Indian Punjab la Muscle Maker Mania 2

Publicat pe Actualizat pe

Muscle Maker Mania 2 – maraton de fitness la Băneasa Shopping City – Sâmbătă 09 aprilie / 12.00 – 18.00 : Equinox Dance featuring Indian Punjab, Urban Warrior, Kettlebell Advantage, Bodylastics Tone, Power Pump, Yogilates, Functional Training. Înscrie-te pe site la concursul de Armwrestling Aray (Skandenberg), powered by GSP TV- o competiție pentru cei puternici, arbitrată de Radu Anghel și Alin Cuemjiev – sparrers Muscle Maker. (Sursa: http://www.muscle-maker.ro)

Un program foarte interesant, care demonstrează că poți să slăbești și să te menții în formă prin dans. Mi-a plăcut ideea de Indian Punjab Dance care te ajută să lucrezi anumite grupe de mușchi. Mai jos am postat un filmuleț cu Raftud Jackson Equinox Dancer, care dansează pe indian punjab music, îl puteți vedea și la evenimentul organizat de Muscle Maker Mania.

2 gânduri despre „Indian Punjab la Muscle Maker Mania 2

    Persida Mehta a spus:
    Martie 30, 2011 la 10:01 pm

    inseamna k eu de aceea am slabit in India ptr k am dansat mult pe muzica punjab :)) ce tareeee am aflat rasp la intrebarea mea

Lasă un răspuns

