Happy Holi

Publicat pe

Azi, 19 martie, indienii sărbătoresc Holi, festivalul culorilor. Happy Holi to everyone!

Vezi articolul complet despre Holi, festivalul culorilor aici:

https://inlovedindia.wordpress.com/2010/10/22/festivalul-holi/

 

2 gânduri despre „Happy Holi

    precup dumitra a spus:
    Martie 21, 2011 la 12:31 am

    este un site extraordinar…un site ce nu am mai intalnit pana acum… foarte interesant..daca s-ar putea as vrea sa devenim in viitorul apropiat foarte bune prietene draga Loredana…

      Loredana Fîntînă a spus:
      Martie 21, 2011 la 12:51 am

      Ma bucur foarte mult ca va place blogul meu dedicat pasiunii mele, India. Va astept cu drag aici, cu comentarii, pareri, opinii.🙂

Lasă un răspuns

