Calendar 2011 cu actrițe de la Bollywood

Publicat pe Actualizat pe

Pentru că mi s-a cerut foarte mult un calendar cu actrițe de la Bollywood, am făcut unul pentru voi. Am pus și varianta finală a acestuia, precum și fiecare lună în parte, pentru a vă bucura de poza cu actrița favorită. Enjoy it!

Aishwarya Rai
Rani Mukherji
Preity Zinta
Kajol Devgan
Priyanka Chopra
Katrina Kaif
Kareena Kapoor
Shilpa Shetty
Divyanka Tripathi
Sushmita Sen
Deepika Padukone
Freida Pinto

7 gânduri despre „Calendar 2011 cu actrițe de la Bollywood

    Pari a spus:
    Februarie 2, 2011 la 1:21 pm

    super tare felicitari :*:*:*

    Roxana a spus:
    Februarie 2, 2011 la 2:53 pm

    Aishwarya Rai si Priyanka Chopra imi plac :X

      Loredana Fîntînă a spus:
      Februarie 2, 2011 la 6:42 pm

      Si mie imi place cum mi-a iesit poza cu Priyanka Chopra.🙂

      ajnabi a spus:
      Aprilie 20, 2011 la 9:01 pm

      perfecta alegere:)) si eu tot pe ale le plac mult :X dar si pe sushmita sen … mi se pare o adevarata doamna cu stil

    Naeema Al a spus:
    August 7, 2011 la 7:19 am

    Favoritele mele : Preity Zinta, Rani si Kajol.🙂

    irina a spus:
    Aprilie 18, 2012 la 4:29 pm

    Calendarele sunt superbe😀

Lasă un răspuns

