Tonomatul muzical – Kehti Hai Dil Lagi

Publicat pe Actualizat pe

Melodia face parte din filmul indian Raju Ban Gaya Gentlemen ( Raju devine un gentleman – 1992), o poveste de dragoste care îi are ca protagoniști pe Shah Rukh Khan (Raju) și Juhi Chawla (Renu).

Raju este un băiat simplu, care vine din provincie în Bombay în căutarea unui job. Aici, o întâlnește pe Renu de care se îndrăgostește. Raju își caută un loc de muncă, dar nu găsește nimic pe domeniul său, însă Renu reușește să-i obțină un interviu la firma unde era secretară. Raju se angajează, fiind un băiat muncitor și inteligent avansează, dar în peisaj apare a treia persoana, Sapna care se îndrăgostește de Raju. De aici povestea se complică. Ce se va întâmpla cu viața lui Raju?

4 gânduri despre „Tonomatul muzical – Kehti Hai Dil Lagi

    Roxana a spus:
    Noiembrie 9, 2010 la 11:32 pm

    In 1992 aveam un an😀 Cand eram mai mica imi placea de fratele lui,Salman Khan😛 cand era vreun film cu el eram prima :))

      inlovedindia a spus:
      Noiembrie 9, 2010 la 11:46 pm

      Salman Khan nu este în realitate fratele lui Shah Ruck Khan. Oamenii cred asta pentru ca au jucat împreună, ca frați în Karan Arjun și pentru ca au același nume de familie.

    Roxana a spus:
    Noiembrie 10, 2010 la 12:27 am

    Nu ? Eu asa stiam…:P

      inlovedindia a spus:
      Noiembrie 10, 2010 la 12:52 am

      Nu, nu au nicio legătură. Asta am crezut și eu, până să mă lămurească un amic din India.

Lasă un răspuns

