O revoluție a telefonului mobil

Publicat pe Actualizat pe

Acestea sunt faptele care spun o poveste: 15,6 milioane de telefoane mobile au fost vândute în India în martie 2009; baza abonaților este estimată în prezent la 450 de milioane. Nokia deține 74% din vânzările de telefoane mobile, iar Bharti Airtel, 24%. Telefonia mobilă a făcut mai mult decât computerul pentru a dezvolta populația Indiei.

Cu acoperire în aproape fiecare sat, majoritatea oamenilor au acces la un telefon mobil. Fermieri, țesători și mici producători pot fi în contact direct cu prețurile pieței, cu furnizorii și vânzătorii, răspunzând comenzilor imediat și evitând astfel să fie înlăturați de către intermediari. Pentru ei, telefonul mobil este al cincilea lucru esențial într-o gospodărie după mâncare, îmbrăcăminte, adăpost și educație.

Un gând despre „O revoluție a telefonului mobil

    Girigan Dorel a spus:
    Octombrie 3, 2010 la 7:52 am

    Invenţie mare telefonul mobil… pe deasupra, unii mai sunt şi dependenţi de el.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s